Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på de spørgsmål vi som oftest modtager fra vores kunder. Klik på de enkelte spørgsmål for at læse svaret.

Betaling

Du kan bruge følgende betalingskort i vores webshop

  • Visa
  • Mastercard

Dine kortoplysninger finder du på henholdsvis for- og bagside af dit betalingskort. Dit korthummer er de 16 cifre på forsiden af kortet, udløbs måned og år finder du lige under kortnummeret, og din sikkerhedskode (CVC) er de 3 sidste cifre på bagsiden af dit betalingskort ved signaturlinjen.

En rabatkode er en kode der udløser en procentmæssig eller prismæssig besparelse på hele eller dele af dit køb.

Levering

Hvis du vælger DAO til pakkeshop, vil fragten være gratis. Vælger du DAO med hjemmelevering eller GLS til pakkeshop vil prisen være 20kr. Levering sker indenfor 4-6 hverdage fra bestillingen. Der leveres kun til adresser i Danmark.

Din pakke bliver leveret af enten DAO eller GLS, da de har vist sig at være de mest pålidelige leverandører af pakker i Danmark. Du vælger helt selv hvem du ønsker skal levere din pakke i forbindelse med betalingen.

Levering sker indenfor 4-6 hverdage fra bestillingen.

Plakater bestilt som digitalt produkt/print-selv, leveres via email til den email-adresse der er indtastet ved købet. E-mailen indeholder et link til den digitale plakat i PDF-format. Linket til PDF-filen vil være gyldigt i 30 dage, så husk at downloade din fil inden da.

Emailen vil du modtage umiddelbart efter vi har registreret din betaling. Har du ikke modtaget en email, kan du tjekke om den ligger i din spam-mappe. Ellers kontakt os – så finder vi ud af det.

Ved køb af produkter som bliver personliggjort af mig, vil du modtage e-mailen efter højest 2 arbejdsdage.

Nej, fra vores webshop leverer vi kun til Danmark.

Returnering & ombytning

Da flere af vores plakater er personlige og specialfremstillede til den enkelte kunde, kan vi desværre ikke tilbyde fortrydelsesret på disse. Dog kører vi med princippet “fuld tilfredshed eller pengene tilbage”, og der er mulighed for at returnere købet, hvis vi ikke kan finde en løsning der er til fuld tilfredshed. Kontakt os for returadresse.

For de ikke specialfremstillede varer købt i webshoppen gives der 14 dages fuld returret.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Ja og husk til enhver tid bede om en kvittering for din indlevering, da dette er din garanti for at kunne reklamere over eventuelle forsvundne pakker.

Øvrige spørgsmål

Du kan ringe til os på telefon +45 21 32 08 61, maile til os på mail@sarahgraphics.dk.

Vi yder at kunne levere en god kundeservice, så du skal ikke blive overrasket hvis vi svarer dig i weekenden eller om aftenen.

Vi har åbent 365 dage om året og 24 timer i døgnet – telefonisk kontakt på alle hverdage fra 08 – 16, men da vi er glade for vores arbejde, så er vi også nogle gange at træffe i weekenden eller om aftenen.

Bare ring eller send os en mail, så svarer vi så hurtigt vi kan.